Vásárlási feltételek

Regisztráció

Árajánlatkérés kizárólag felhasználói regisztrációval lehetséges. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni, több szállítási és számlázási címet is felvehet, valamint rendelési folyamatát is nyomon követheti. A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

A megrendelés folyamata

1. A termék adatlapján rákattint a „Kosár” gombra, ezután megtekintheti a "Rendelési Lista" tartalmát az oldal tetején lévő ikonra kattintva.
2. A rendelés további folytatásához kattintson a „Rendelés folytatása” linkre, mellyel visszakerül az iménti termék adatlapjára.
3. Járjon el az 1-es pontban leírtak szerint minden megrendelni kívánt termék esetében.
4. Amikor minden óhajtott terméket elhelyezett a "Rendelési Listában" kattintson a jobb felső sarokban lévő „Rendelési Lista” ikonra, hogy megtekinthesse annak tartalmát. A „Rendelési Listában "a termékeket törölheti (piros színű "eltávolítás" ikon), mennyiségüket módosíthatja a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a kék színű „Frissítés” ikon megnyomásával.
5. A „Rendelési Listában" található „Megrendelés” gombra kattintva haladhat tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználónk egyből a "Rendelés leadás"-ába az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció” gombra kell kattintania. Lehetőség van regisztráció nélküli úgynevezett "Megrendelés Vendégként" rendelésre, ilyenkor a szükséges adatok megadása után azonnal továbbléphet a folyamatban. 
6. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Rendelés leadás”-ban található „Rendelés Megerősítése” gombra kattintson, mellyel rendelését elküldi nekünk.
7. A rendelésről a rendszer egy automatikus e-mailben tájékoztatja.

A megrendelés, illetve ajánlatkérés akkor válik élővé, ha azt az ügyfélszolgálat e-mailben visszaigazolja.

Rendszerünk a megrendelésről egy automatikus levelet küld Önnek, melyben található rendelési számra hivatkozva érdeklődhet megrendelésével kapcsolatban elérhetőségeink bármelyikén, illetve nyomon követheti, ha belép fiókjába a regisztrációkor megadott adataival.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 5-7 munkanapon belül, megtörténik.


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről. A Kormányrendelet megtekintéséhez kattints ide.


Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra,  és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. 

Az átutaláshoz szükséges adatok: Bankszámlaszám: 11773449-00417420 Otp Bank


A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. 


A termék cseréje 
Amennyiben a megvásárolt terméket cserélni szeretnéd, erre 30 napon belül van lehetőséged. A postai úton történő csere esetén minden felmerülő szállítási költség a vevőt terheli. Csak újra eladható és sérülésmentes terméket cserélünk vissza.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. 
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! 
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét elérheti a Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás pontban található linkre kattintva.